05 setiembre 2007

mesajudia: Pueden enseñarme por favor?

Pueden enseñarme por favor?
de margarita Morata - Wednesday, 5 de September de 2007, 18:38
  Shalom, soy de Zaragoza y me gusta mucho una canción llamada komida de berendjena. Hay unas cuantas palabras que no entiendo y me gustaría si me pueden ayudar. La letra es esta, he subrayado las palabras en la canción. Son: Maljasina, janina y meyiná. Si pudieran decirme que significan por favor.
 Muchisimas gracias.
 Hasta pronto

Syete modos de guizados
se gizá la berendjena
la primera de la guisa
es la vava de Elena
ya la aze bokadikos
y la mete en una sena
esta komida la yaman
komida de berendjena

La segunda que la guisa
es la mujer del Shamas
la kavaka por arientro
y la inchi d´aromat
esta comida la yaman
la komida la dolmá

La tresera ke la gisa
es mi prima Ester de Chiote:
la kavaka por arientro
y la inchi d'arroz moti
esta komida la yaman
la komida alomondrote.

La alburniya es savorida
en kolor y en golor
ven aremos una sena
mos gozaremos los dos
antes ke venga el gozano
i le kite la sabor

En las mesas de la fiestas
siempre briya el handrajo
ya l´azemos pastelikos,
eyos briyan en los platos
asperando a ser servidos
con los guevos haminados.

La salata maljasina
es pastosa y savorida,
mi vizina la prepara
kon mucho azete d'oliva,
estos platos akompanyan
a los rostros de gaynas.

La setena ke la gise
es mijor y más janina
la prepara Filisti,
la ija de la vizina
ya la mete en el forno
de kabesa a la kozina
con azete y con pimyenta
ya la yama: una meyína.



No hay comentarios.: